piątek, 12 czerwca 2015

Lato

Witam,
Mamy połowę czerwca, świeci słońce, ludzie spokojnie spacerują po mieście w letnich ubraniach. Uczniowie w szkołach poprawiają oceny czy to aby były one wyższe czy to aby nie pisać poprawki w sierpniu. Fani telewizji oglądają ostatnie odcinki swoich ulubionych seriali, gdyż w wakacje będą lecieć same powtórki. No i wszyscy mamy lepszy humor. Podobno promienie słoneczne pozytywnie wpływają na nasze samopoczucie.

Lato. Kojarzy mi się z lodami, krótkimi spodenkami, upałami i mrożoną kawą. Kojarzy mi się również z wakacjami spędzonymi w domu gdy wszyscy znajomi powyjeżdżali. Nie powiem często dopisywał mi wtedy zły humor, ale mam nadzieję, że w tym roku będzie lepiej. Wyjeżdżam co prawda nie odpoczywać, ale pracować. Nad nasze polskie morze. W każdym bądź razie wszystko jest lepsze niż siedzenie w domu i użalanie się nad swoim życiem.

Czy lubię lato? Tak lubię, pomimo tego, że nie lubię opalania się, siedzenia nad wodą (czy właśnie nie napisałam, że wyjeżdżam nad morze?). Nie lubię tych wszystkich panów, którzy chodzą z butelką piwa po mieście "bo ciepło, trzeba się napić". Nie lubię również tych zapachów w komunikacji miejskiej oraz ja już wspomniałam dni spędzonych w domu.

Lubię lato, bo chodzę wciąż do szkoły więc mam wakacje. Lubię jeździć na rowerze i na rolkach. Lubię również to, że wystarczy, że ubiorę buty i mogę wyjść z domu oraz uwielbiam mrożoną kawę, która najlepiej smakuje właśnie latem.

W sumie lato nie jest złe. Dla mnie jest ok.
_______________________________________________________

Rozpoczęłam serię "Muzyczny Poniedziałek". No i na rozpoczęciu skończyło się, bo nie przygotowałam drugiego "poniedziałku". Znaczy przygotowałam listę piosenek, ale nie zdążyłam ich opisać. W tym tygodniu miałam dużo spraw i po prostu wyleciało mi to z głowy. No nic, lista z tego tygodnia pojawi się w najbliższy poniedziałek. Tak, nie jest osobą zorganizowaną. Wybaczcie :)




3 komentarze:

  1. Ja mam tak, że "żyję" tylko w te piękne, ciepłe pory roku - wiosna, przede wszystkim lato i kawałeczek jesieni. Uwielbiam ciepełko, nie przeszkadzają mi upały i czuję, że naprawdę żyję właśnie w lecie. Obecnie kończę swój rok szkolny i mam nadzieję, że wakacje będą naprawdę udane! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również bardzo lubię lato, zresztą tak jak wszyscy. Najgorsze jest tylko wtedy gdy zapowiada się, że spędzimy je całe w domu. :(

    http://maandy1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. 30 yrs old Senior Editor Leeland D'Adamo, hailing from Whistler enjoys watching movies like Princess and the Pony and Brazilian jiu-jitsu. Took a trip to Archaeological Site of Atapuerca and drives a Bugatti Type 57SC Atalante. przegladaj strone

    OdpowiedzUsuń