środa, 27 maja 2015

Samorealizacja

Po co to robisz?
To i tak nie ma sensu.
I tak nie potrafisz tego.
Jesteś na to za stara/stary
Ale dlaczego tak postąpiłeś/postąpiłaś? To jest bezsensu...

Pewnie nie tylko mi zdarza się często słyszeć takie pytania i stwierdzenia. Opinie osób wszechwiedzących bardzo ale to bardzo mnie wkurzają (choć powiedziałabym to dosadniej, ale jestem kulturalnym człowiekiem i prowadzę publicznego bloga :))

Po co to robisz?

Nie wiem, może dlatego, że chcę spróbować czegoś nowego, znaleźć nowego hobby SAMOREALIZOWAĆ się? Może nie lubię siedzieć w miejscu i użalać się nad tym jakie to moje życie jest złe. Co się ta krzywo patrzysz? Ach tak posiadanie ambicji jest złe, najlepiej wszyscy siedźmy i nic róbmy... A nie jednak róbmy mieszajmy z błotem jednostki, które wyłamują się. Przecież życie jest takie złe i jestem naiwna skoro myślę, że mogę coś osiągnąć.

To i tak nie ma sensu.

Dlaczego tak sądzisz? Dopóki działam i nie siedzę bezczynnie wszystko ma sens.

I tak nie potrafisz tego...

Masz rację ciężko potrafić coś co dopiero zaczęłam robić.

Jesteś na to za stary/stara

Może i tak. Może nie przyswoję tak szybko informacji jak małe dzieci, ale hej, jestem istotą rozumną posiadam coś takiego jak mózg, potrafię uczyć się nowych rzeczy. Dla chcącego nic trudnego.

Ale dlaczego tak postąpiłeś/postąpiłaś To jest bezsensu...

Dlaczego mam komukolwiek spowiadać się ze swoich decyzji. Okay rozumiem jesteś tego ciekawy, ale jeśli mówię, że to moja sprawa i po prostu tak postąpiłam to nie naciskaj i nie zaczynaj oceniać moich decyzji, ponieważ to JA decyduję o moim życiu, biorę odpowiedzialność a swoje czyny, jestem świadoma swoich błędów i nikt nie ma prawa mnie oceniać, gdyż jest już po fakcie i serio twoja gadanina nic nie zmieni. Lepiej zastanów się nad swoim życiem, bo musi być dość nudne skoro tak bardzo interesuje cię moje :)



1 komentarz:

  1. Mhm. Ja staram się unikać takich ludzi...

    ksiega-demonow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń